1402-09-23 05:25
216
0
87889
فرمانده سپاه آق‌قلا:

خون شیعه و سنی برای حفظ انقلاب اسلامی ریخته شد

فرمانده سپاه آق‌قلا گفت: خون شیعه و سنی در کنار هم با یک هدف ریخته شد و دشمن شکست خورد، در استان گلستان بیش از ۶۰۰ شهید اهل‌سنت داریم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، یعقوب مصطفی‌لو امروز در مراسم تشییع پیکر شهید گمنام و در یادواره شهدا شهرستان آق قلا و بخش انبار الوم اظهار کرد: 

وی شهادت را بالاترین تجارت و معامله با خدا عنوان کرد و افزود: درود به ارواح طیبه شهدا خصوصا شهدای مظلوم گمنام و شهید این محفل، اسم همه شما در دفتر شهدا ثبت شد به یقین شهید هم در قیامت از همه شما یاد می‌کند.

فرمانده سپاه آق‌قلا گفت: امروز شاهد بودیم مردم شهرستان آق‌قلا و انبارالوم برای این که نامشان در دفتر شهیدان ثبت شود از هم سبقت گرفتند و باشکوه از شهید گمنام استقبال کردند. 

به گفته مصطفی‌لو؛ نام شهید و شهادت در قرآن کریم حدود ۷۲ مرتبه آمده است این نشان می‌دهد شهدا خاص و گلچین خداوند هستند که خداوند آنها را خریده است و بالاترین تجارت شهادت است که خریدار این جان خود خداست و شهید انفاق می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان آق‌قلا و بخش انبارالوم ۱۱۶ شهید تقدیم این انقلاب شده است در برخی روستاها قریب به ۱۲شهید داریم این نشان می‌دهد شهدا گل سرسبد این امت هستند برای اینکه جانفشانی کردند.

فرمانده سپاه آق‌قلا افزود: شهدا برای اعتلای اسلام و قرآن رفتند و در مقابل دشمن سازش نکردند هر کشوری که با دشمن سازش کرد، امروز می‌بینیم اثری از آن نیست و آن کشور هیچ عزتی ندارد ولی در این ۴۵ سال است مقاومت می‌کنیم اما عزت داریم، سربلندیم و در بالاترین جایگاه هستیم هر ملتی که با دشمن سازش نکند و تسلیم دسیسه‌های آنان نشود پیروز خواهد شد.

مصطفی‌لو افزود: امروز شاهدیم حماس عزت پیدا کرده است برای اینکه در مقابل جلادان و ظالمین عالم ایستادگی می‌کنند، حضرت داوود با استقامت بر جالوت پیروز شد و امتی صبر کردند و به خداوند اتکا داشتند پیروز شدند.

وی با اشاره به موضوع انتخابات گفت: امسال در آخر سال انتخابات را داریم هر کسی نظام و ایران را دوست دارد با مشارکت خودش مشت محکمی بر دهان استکبار بکوبد، خواسته دشمن این است در انتخابات شرکت نکنیم و برخی از انبیاء با سال‌ها تلاش نتوانستند حکومت تشکیل دهند اما امام به همت امت نظام اسلامی را تشکیل داد.

مصطفی‌لو افزود: در این مدت جنگ‌های زیادی بر علیه ما به راه انداختند به جرم این که ما گفتیم لا اله الا الله و این که کدخدا نمی‌خواهیم آدم‌های بی‌دین ولاابالی را نمی‌خواهیم جنگ نظامی بر علیه ما به انداختند در جنگ نظامی شکست خوردند و فرهنگ ایثار و شهادت ما را بیدارتر کرد.

فرمانده سپاه شهرستان آق‌قلا گفت: در جنگ اقتصادی تاثیر بر معیشت مردم آوردند اما در این توطئه هم موفق نشدند و ایجاد تفرقه قومیتی به راه انداختند اما خون شیعه و سنی در کنار هم با یک هدف ریخته شد و دشمن شکست خورد که در همین استان بیش از حدود ۶۰۰ شهید اهل‌سنت داریم.

مصطفی‌لو افزود: تهاجم فرهنگی هجمه بر اعتقادات و ارزش‌های مذهبی ما به راه انداختند با توطئه علیه مادر، مهدویت، ولی‌فقیه، نتوانستند پیروز شوند و شهید حججی‌ها، آرمان الله وردی‌ها و مدافع حرم رویش انقلاب می‌شوند، از پیشرفت‌های علمی کشور جلوگیری کردند و فخری‌زاده را شهید کردند اما فخری‌زاده‌ها بوجود آمدند. 

وی افزود: فتنه‌ها به راه انداختند تا مردم از انقلاب جدا شوند اما مردم بیدار شدند و به یقین ملتی که شهادت دارد ذلت نمی‌پذیرد، بیدار است و همیشه پیروز است.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.